Header Ads

Breaking News
recent

Neden Recep Tayyip Erdoğan?

Facebook'ta bir arkadaşımın gönderime yaptığı yoruma verdiğim cevap. 


Yok millete hizmetkar olacağını gördümde verdim. Adamın belideye başkanı iken yaptıkları ortada. Hizmete bakarım. 1994'tü yanlış hatırlamıyorsam TV'de (KANAL 6) haliçi temizleyeceğiz diye projesini anlatıyordu. O zamandan kanım ısındı adama 7 yaşındaydım  Ve hala yaptığı icraatlar ile ses getiriyor. Havaalanları, köprüler, kanallar, helikopterler  Gemicikler kısmı ile ilgilenmedim hiç. Çünkü adam başbakan. Oğlu bir şirket kursa tabiki benden hızlı yükselecek. Başbakan yalakaları tabiki onu tercih edecek  Millet olarak dolandırılmaya alıştığımız içindir ki her başa geçeni dolandırıcı olarak görüyoruz  Bu adamın hayatınıda okudum ondaki Allah sevgisi ve zamanında yaptığı ibadetler öyle kuvvetliki bu yüzdendir ki Allah ayağını tökezletmedi. Yoksa inancı olan insanlarız. Allah bu milleti helak etmeye çalışanları ne hale getirdi zamanında sende biliyorsun. Velhasıl ben bu adamın doğru dürüst bir adam olduğuna inanıyorum. Kulaktan dolma bilgilere tamaa etmiyorum. Yanlış yaptığı şeyler olacak elbet. Kimse mükemmel değil. Bizde mükemmel olmasını değil adam gibi adam olmasını bekliyoruz. Bize görede öyle. Faşist olduğunu düşünmüyorum. Adam çok iyi bir siyasetçi. Sizden hiç bir zaman oy alamayacağını biliyor ve kendine gönül vermiş insanları daha çok kendine bağlamak için kimi zaman sizin sokaklara dökülmenize izin veriyor. Sizi kullanıyor yani. Sizde bunu herseferinde yiyorsunuz be kardeşim  Çıkıp polise taş atıyorsunuz size kıl olan millet Tayyip'e daha çok bağlanıyor  Bak bunuda heryerde duyamazsın bu kıyağımı unutma. 

Son olarak bu olaylar başladıktan bir kaç gün sonra bir arkadaşım şunu yazdı "Tekrar fakirleşmeye başlayıp Tayyip Erdoğan'dan nefret etmeye başlayanları yine ona bağladınız ya helal olsun size." Üstteki anlattıklarıma katılan bir arkadaş daha yani  Neyse olacak böyle şeyler. Sizin gibi çabuk gaza gelen, kendi polisini taşlayan, CHP gibi bir muhalefet oldukça bu parti uzun yıllar daha başta kalır. Diyim ben sana yaniii 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.